Як говорити з підлітками про їхню зовнішність і стиль?

Підліток повертається додому з волоссям, пофарбованим в зелений, каже, що збирається зробити пірсинг на обличчі або тату. Що робити батькам? Заламувати руки в розпачі, уявляти страшні наслідки та ставити дитині заборонні ультиматуми — не найкращі стратегії, бо жодна не спрацює. Ми попросили сімейного психолога Катерину Глушенко розібрати 4 найтиповіші ситуації, з якими стикаються підлітки та їхні батьки у питаннях зовнішності дитини. Катерина дає покрокові практичні поради, як батькам реагувати на експерименти підлітка зі стилем та які фрази вам слід назавжди забути.

https://osvitoria.media/experience/yak-govoryty-z-pidlitkamy-pro-yihnyu-zovnishnist-i-styl/?fbclid=IwAR3HuUHUFCuXd4xYYXPj2RW7KE966AfnWwVs7USJPIZXrx7h37o_cR6B63k

10 фільмів, які варто подивитися разом з дитиною. Список відомого психолога!

Кіно може допомогти нам краще розуміти своїх дітей. Ми поспішаємо поділитися з вами десятьма фільмами, які, як вважають психологи, варто дивитися батькам і всім, хто виховує дітей – від дошкільнят до підлітків.
Психолог Лінда Джонс Руфер (Linda Jones Rufer) склала список картин, в яких зачіпаються теми дорослішання, пошуків себе і подолання труднощів на шляху становлення.
«Фільми, які стоять в цьому списку, варто подивитися і дітям, і батькам, – каже Лінда Руфер. – Після перегляду спробуйте обговорити їх разом і з’ясувати, що вас особливо зворушило, що здалося знайомим і навіть наболілим. Можливо, це допоможе вам самим зробити правильний вибір і уникнути помилок».

Продовжити

Основні напрямки діяльності психологічної служби школи:

    • психодіагностична робота — спрямована на поглиблене психолого-педагогічне вивчення учня, його індивідуальних особливостей, причин правоворушень у його навчанні та поведінці. За наслідками обстеження формуються висновки і рекомендації.

     

    • консультаційна робота — спрямована на формування у батьків, педагогів необхідних знань із закономірностей психофізіологічного розвитку дітей на різних вікових етапах, подолання кризових ситуацій, надання практичних порад з питань виховання особистості в сім’ї.

     

    • корекційно-відновлювальна робота — це комплекс впливу на учня, з метою подолання різного роду труднощів. З цією метою використовуються різноманітні сучасні методи психоаналізу і психокорекції.

     

    • психологічна просвіта — це пропаганда психологічних знань серед учнів, батьків, серед окремих груп учителів та педагогів вцілому.

     

    • організаційно-методична робота — передбачає участь психолога в роботі методичних об’єднань творчих груп, педагогічної ради у розв’язанні шкільних завдань.

     

    • зв'язки з громадськістю — спрямовані на обговорення суттєвих закономірностей та проблем соціально-психологічного розвитку особистості з громадськими організаціями.

     

  • 1
  • 2